Eerste voet op Afrika - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Simone Befort - WaarBenJij.nu Eerste voet op Afrika - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Eerste voet op Afrika

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

06 November 2009 | Libië, Tripoli

Na een korte vlucht van 4 uurtjes zijn we bovenaan Afrika geland om vanaf Tripoli de reis voort te zetten naar Johannesburg. Even wachtend op het volgende vliegtuig dachten we op onze vakantie proosten met een heerlijk fris biertje, helaas alleen alcohol-vrij bier word hier verkocht en dan wel voor 4 euro per biertje.. Van sloten op de wc deur en wc papier hebben ze hier ook al niet van gehoort, je zult genoegen moeten nemen met een tuinslang..:-0 Gelukkig maar een kleine boodschap.. We voelen ons wel een btje raar hiertussen dit volk, mannen met gesluierde vrouwen kijken je raar aan en toen ik als vrouw zijnde om een vuurtje vroeg dacht ik dat ze dood neer zouden vallen. De landingsbaan vol met scheuren en planten die door het alsvalt heen groeien.. Het mocht de voorpret allemaal niet bederven een slof L&M voor 6 euro maakt dan weer een hoop goed ;-)

Op naar het Zuiden maar snel!

• 07 November 2009 - 12:54

Mom:

Wat heerlijk al te kunnen lezen dat jullie veilig zijn aangekomen.Het is meteen alweer een leuk verhaal. Hang en geniet! kus en liefs voor jullie