Gekko bushpackers in Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu Gekko bushpackers in Hazyview - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Gekko bushpackers in Hazyview

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

12 November 2009 | Zuid-Afrika, Hazyview

's Ochtends in de vroegte vertrokken naar Hazyview km of 200 vanaf het droge en warme Hoedspruit. Relax ritje gehad. De weg naar Hazyview was erg mooi af en toe zie je (net als in Sabie) nog sporen van de grote brand die hier in 2003 plaatsvond. Zwate bomen en aangeplante bomen. Maar Hazyview was dit al een stuk minder. Kwamen aan in onze hut in Gekkobushbackers, meer mensen hier dus erg gezellig in de avond. Nederlandse gasten waar je je ervaringen en avonturen mee deelt onder het genot van een biertje of litche-drankje (jammy!). Omdat we vroeg waren vertrokken hadden we 's middags nog tijd over om na het inchecken af te koelen in de rivier. Onder begeleiding van twee Soeloes zijn we gaan chubben. Gaaf om in z'on band door de natuur te tobbelen en je door de stroming te laten meevoeren. Erg mooie omgeving, ziet er uit al een tropisch regenwood met schitterende bomen, planten en vogels hier en daar. Af en toe goed schrap zetten wanneer je door de rotsen door gaat en van rotsen van 10 meter hoog naar beneden de stroming in duiken. Barry helemaal als tarzan, voor mij wel een btje spannend om koppie onder te gaan. Slapen hier nog een nachtje om daarna halverwege Krugerpark weer in te duiken.