Shop til we'll drop - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu Shop til we'll drop - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Shop til we'll drop

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Weer nog niet echt het weer waar we zo naar verlangen, te koud om de zee in te gaan om wat te stuntelen op een plankje. Helaas, we moesten maar eens naar het enornme shoppingmal Gateway in Durban gaan. De vrouw in mij helemaal kunnen laten gaan en na 6 uur deden de voetjes dan ook pijn van het winkel in en winkel uit-lopen. Barry helemaal los in de surfwinkels, ik in de Guess store. Daarna 50 km terug moeten rijden naar ons bed in de backpakkerslodge in Warner beach. Leuk verblijf wel, een goed bed en een warme douche das het belangrijkst. Erg leuk aangekleed allemaal. Durban is zo'n grote stad dat (dus veel criminaliteit) dat de Trotter een bezoek in het centrum afraad daarom hebben we voor hier gekozen. Shoppingmal was trouwens overdekt en alleen voor "rijke" mensen. Geen gekkigheid daar in ieder geval. Raar id dat we allebij Zakheles maandsalaris besteed hebben in een middagje :-O.

Van bed & breakfast naar bed & breakfast is er nog niet van gekomen. Het backpacken bevalt ons zo goed,het is veel gezelliger, je hoeft niet voor gezelligheid de straat op het scheel een hoop geld en de omgeving is stukken mooier. Het type mens die je hier ontmoet spreekt ons ook veel meer aan en zijn leuke contacten met nuttige tips en ideeen voor onderweg. Backpacken rules! We gebruiken naast de Trotter ook de Coast to Coast die erg van pas kom met een reis als deze. To the next station!

Liefs van ons

• 22 November 2009 - 17:55

Rose-Mary:

Heerlijk dat jullie het zo naar de zin hebt :D en dan nog een kleine 3 weken te gaan :D
    Ik was gisteren even bij Jan en Wendy en had de hele tijd Joop op schoot, nou ja op schoot, hij zat met z'n dikke kont tegen mijn aan te duwen, zodat er maar een HEEL klein stukje bank voor mij overbleef :D:D Maar hij is wel erg lief, dus bij deze een dikke knuffel van Joop voor Barry en Simone (K)
    Rose-Mary.