Hang me on - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu Hang me on - Reisverslag uit Jeffreys Bay, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Hang me on

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

27 November 2009 | Zuid-Afrika, Jeffreys Bay

Na even een paar dagen ofline geweest te zijn hier weer een update van onze avonturen. We konden niet inloggen op de site en verbleven daar vier nachten so here we gome;
We hadden in Coffey bay een overnachting in the kinghouse geboekt maar besloten nog een nacht te blijven, helaas vergeten dit door te geven aan de receptie en dus moesten we ons huisje uit. Enige opties die nog open stond waren de doorms (slaapzalen), en ach nu we toch aan het backpacken waren laten we het gewoon maar een keer proberen (hadden ook geen andere keus..). Natuurlijk hadden we het zo getroffen dat we met de lijpste (engelse) gasten op een kamer sliepen en shit happens, wat een nacht weer. De man had al gewaarschuwd te snurken maar god wat een lawaai zo mens kan maken met snurken op nog geen halve meter onder ons! Dus midden in de nacht maar naar buiten vertrokken met kussen en dekens mee om in die hoge boom samen in de grote hangmat tegen elkaar aan te rollen. Ach ja had ook wel wat zo. Volgende ochtend rond 5.00 uur gewekt door de eerste zonnestalen toch nog met een glimlach tegen elkaar aan wakker geworden :-). Toch maar besloten de 700 km te gaan rijden naar Jeffreys bay. De landschappen langzaam zien veranderen en onderweg wat giraffjes pumba's en aapjes tegen gekomen. De weg werd alleen maar beter bijna geen potholes meer de temperatuur was niet meer tropisch dichterbij de zuidpool maar de zon scheen volop.
Kristel Cove die zichzelf backpacker noemt was alles behalve dat. Perfect schoon, rustige mensen, dichte huizen en een gelikte engelse dame op rode hakken als eigenaar. Ook niet verkeerd.

• 30 November 2009 - 18:02

Mariska:

Yoooo vakantiegangsters,
    Leuk zeg al die verhalen... jullie hebben het dus naar je zin. Joop was zaterdag jarig en ik heb hem in de watten gelegd hoor ;)
    Over 2 weekies zijn jullie alweer terug...
    Geniet er nog even van!
    enne bar, je huisje in nog tiptop in orde ;)

xxx je zusje

• 30 November 2009 - 18:58

Rose-Mary:

Ik kan me zo voorstellen dat je niet echt slaapt met zo'n snurker op de kamer, ik doe het namelijk zelf ook :D:D Maar dan wel heel romantisch samen in een boom-hangmat, das wel erg leuk en lief :D
    XXX Rose-Mary.