Hazyview dag 2 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu Hazyview dag 2 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Hazyview dag 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

13 November 2009 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vanmorgen zijn we gaan paardrijden. Het was weer erg warm schat zo'n 37 graden dus we hebben het rustig aan gedaan met de beestjes. Gistere heb ik sprongen van 10 meter gemaakt voor Barry, vandaag stapt hij voor mij op het paard (de schat). Bar op een wat slomer en lief paard, ik kreeg een iets wat brutalere. We hadden voor twee uur geboekt maar na een uur gaf Barry al aan het niet erg te vinden terug te keren (voor een man is paardrijden toch anders..;-) ) In de middag hebben we onze eigen wandeling in de bush gemaakt in zwemkleding om af en toe af te koelen in de rivier of Eukaliptusbossen. Weer prachtige vinders, kolibri's en natuur tegengekomen tijdens deze tocht van 3 uur. Heerlijk voldaan na afloop een ijskoud biertje aan de beek gedronken om vervolgens kort na het eten in bed te duiken.

• 16 November 2009 - 08:02

Peter:

hahaha, errug leuk om te lezen, ja Barry ik herinner mijn eerste paardrij les ook nog erg goed :)

Lekker he 37 +, daar wordt je wel relaxed van he?

• 16 November 2009 - 17:17

Katja En Igor:

Leuk Leuk! we zijn benieuwd naar foto's van barry op het paard hihi!