Just a day and a night - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu Just a day and a night - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Simone Befort - WaarBenJij.nu

Just a day and a night

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 November 2009 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gistere avond ons laatste nachtje tussen de bananenbomen gehad in Mantis & Moon backpackers. Was iets te gezellig in de jacuzzi en leuke mensen weer ontmoet maar de cocktails vielen de volgende ochtend zwaar tegen (humm). Na een lange reis achter de rug te hebben kwamen we in de avond rond 8te (in het donker) aan. De potholes werden er niet bepaalt minder en zo zijn we de laatste 60 km slalommond van de lnker rijbaan naar de rechter in Coffee bay aangekomen. Backpacker die we hadden geboekt viel voor t eerst een btje tegen. Was niet echt schoon allemaal en omdat we erg moe waren van de reis trokken we om 10.00 uur wel een bedje. Enige probleem was dat we in de bar sliepen, onze kamerdeur was vijf stappen vanaf de tap... De muziek zou om 11.00 stoppen maar dat werd eerder na vier uur in de nacht (wat een herrie)!. Dus ik om een en twee uur maar eruit om een dubbele wiskey te drinken aan het kampvuur. Tijdens live gitaar muziek verlangde ik voor het eerst deze vakantie een btje naar huis. Aan het vuur een brief geschreven aan Katja om toch een btje het thuisgevoel te hebben. Half drie maar weer naast Bar gaan liggen in de hoop toch nog een paar uurtjes te kunnen pikken. Wat een nacht, pff!

Welteruste allemaal

• 24 November 2009 - 18:09

Mom:

Een vakantiedipje hoort erbij en is heel normaal. Het overkomt een ieder die niewsgierig naar al dat wat nieuw en prachtig is zichzelf een pietsie voorbij rent. Zorg dat je kunt blijven genieten door op tijd wat rust in te lassen. Kom nog maar niet naar "thuis",het stormt en is behoorlijk nat hier. Liefs ,xxx

• 24 November 2009 - 19:28

Jan Wendy Mariska & :

Het is weer een heerlijk verhaal om te lezen. Dat het een beetje tegenviel Tja dat hoort er ook bij hoor. Maar geniet nog maar ff lekker die 18 dagen en dan kan je weer lekker naar huis.
    Dikke kus van Jan Wendy Mariska en JOOP

• 24 November 2009 - 22:21

Rose-Mary:

Jammer van deze niet zo leuke ervaring, maar jullie hebben vast nog heel veel leuks tegoed :D En een dubbele whiskey bij een live-gitaar-muziek-kampvuur, nou ik kan me wel iets slechters voorstellen :D:D
    Kortom: GO FOR IT XXX
    :D:D:D Roos

• 25 November 2009 - 06:11

Peter:

Ha, je hebt het echte reizigers gevoel nu te pakken. Beetje vies overnachten, halfbakken slapen. Dat gaat de goede kant uit, volgende stap is dat je je tas niet meer uitpakt, maar gewoon dezelfde kleding aanhoudt en uitwast in zee :)

• 25 November 2009 - 12:11

Katja :

Hey lieverds,tussen de bananenbomen een fijne nacht in de jacuzzi met heerlijke cocktails.. klinkt erg goed.. jammer dat de volgende dag een beetje tegen viel..maar dat hoort bij het backpackersleven he.. Lief van je dat je me een brief heb geschreven..mis je leuke gesprekken over alles en nog wat en niets maar zodra je weer thuisbent hebben we genoeg te kletsen dus backpack lekker verder naar een beter verblijf en geniet lekker verder met zn 2....
    tot het volgende verhaal!

XXX ;-)